Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ODORI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino ODORI.SI (v nadaljevanju »trgovina« ali »ODORI«) upravlja podjetje ODORI d.o.o., ponudnik storitve e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob prvem nakupu ali registraciji se obiskovalec registrira v spletni sistem ODORI, kjer obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@odori.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine ODORI, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Z vsako potrditvijo naročila uporabnik potrjuje, da je starejši od 18 let in da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varovanja osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
4) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7) način plačila in dostave,
8) časovno veljavnost ponudbe,
9) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
10) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ODORI ažurira in spreminja pogosto.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

• Plačilo z gotovino ali kartico ob prevzemu pošiljke (po povzetju): pošiljko dostavi dostavna služba GLS. Pri vsakem plačilu po povzetju znaša doplačilo k poštnini 1,0€. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

• Plačilo preko spletne banke oz. po predračunu: nakazilo na TRR upravitelja ODORI d.o.o. Pri tej obliki plačila prejme kupec po elektronski pošti predračun z vsemi potrebnimi podatki za plačilo. Ko je predračun v celoti poravnan, bo naročeno blago odposlano. V primeru da je predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja ODORI d.o.o.

• Plačilo s  sistemom PayPal: plačilo s plačilnimi in kreditnimi karticami, kot so Visa, Mastercard in ostale svetovne kartice. Vse transakcije so zaščitene in potekajo preko zaščitenega strežnika. Vaše transakcije so tako obdelane na varnem in kriptiranem PayPal serverju. Podatki o kartici se NE shranjujejo na našo spletno stran. Obrazec za plačilo je zelo enostaven in je v angleškem jeziku. Spletno plačilo je 100 % varno in poteka zelo hitro. Kupec po elektronski pošti ali s paketom prejme račun za naročilo.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Dostava

Spletna trgovina ODORI sprejema naročila štiriindvajset ur na dan, vsak dan v tednu. Vsa naročila prejeta v času delovnih dni do 12. ure, bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12. uri, pa bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi naslednji delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni na zalogi, se rok dobave podaljša v skladu z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca. V tem primeru je ponudnik »ODORI« dolžan o tem kupca obvestiti po elektronski pošti.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravice izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Cene in stroški dostave

Cene izdelkov v spletni trgovini ODORI so navedene v evrih (€) in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Stroški pošiljanja za vsa naročila znašajo 3,0€. Pri vsakem plačilu po povzetju znaša doplačilo k poštnini 1,0€.

Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Republike Slovenije. Za pošiljanje v tujino velja aktualni cenik ponudnika GLS za mednarodni promet.

Osebni prevzem

Izdelke, naročene v spletni trgovini ODORI, lahko prevzamete tudi osebno, vendar le ob vnaprejšnjem plačilu preko spletne banke oz. po predračunu (nakazilo na TRR) oz. gotovinsko ob prevzemu. Po uspešni transakciji plačila, pripravimo naročeno blago za prevzem in Vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali kontaktne telefonske številke, kjer se dogovorimo o točnem datumu, času ter lokaciji prevzema naročenih izdelkov. Neposredno plačilo  s plačilnimi karticami na prevzemnem mestu NI mogoče.

Postopek nakupa

1) V spletni trgovini kupec dodaja izdelke za nakup s klikom na Dodaj v košarico. Po končanem nakupu izbere košarico (zgoraj desno), kjer lahko preveri naročene izdelke in njihove količine. Pri rubriki Količina lahko s pritiskom na + ali – prilagaja količine posameznega izdelka. S pritiskom na koš (levo od slike izdelka) pa izdelek odstrani iz košarice. S pritiskom na Nadaljuj nakupovanje ponovno lahko dodaja izdelke v košarico.

2) Nakup kupec nadaljuje s pritiskom na Naprej na plačilo. V primeru, da kupec ni registriran uporabnik, vnese v zahtevana polja osebne podatke oziroma se registrira v spletno trgovino s klikom na okno Ustvarite račun. Na dnu strani se s klikom pomakne naprej, kjer lahko doda opombe pri naročilu ali izbere drug naslov za dostavo.

3) Po kliku Naprej se prikaže celoten povzetek naročila in skupnega zneska naročila. V kolikor kupec želi karkoli spremeniti klikne Popravek naročila, ki ga odpelje na prvi korak, v nasprotnem primeru klikne Naprej. Prikaže se zadnje okno, kjer kupec izbere način plačila. Spodaj s klikom na gumb “Potrditev nakupa” zaključi naročilo. Izpišejo se vsi potrebni podatki o naročilu.

4) Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

5) Naročilo v obdelavi: Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dobave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

6) Naročilo končano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

Ko najdete želeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite gumb Dodaj v košarico.Ko imate vse izdelke izbrane z gumbom V košarico, imate v košarici možnost spremembe količin, ki jih spreminjate z gumbom + ali -, s klikom na koš pa lahko izbrani izdelek odstranite. Če bi želeli še kaj dodati, lahko pritisnete gumb Nadaljuj nakupovanje, kjer boste ponovili prvi korak.

S klikom Naprej na plačilo Vas spletno mesto preusmeri na korak, kjer vnesete podatke, ki jih bomo uporabili za izdajo računa in dostavo.

Po vnosu vseh podatkov kliknete naprej. V kolikor želite imeti naročene izdelke dostavljene na drug naslov, tukaj obkljukate Dostavi na drug naslov in izpolnete potrebne podatke.

Po kliku naprej se Vam prikaže celoten povzetek naročila in skupnega zneska naročila. V kolikor bi karkoli želeli spremeniti kliknete Popravek naročila, ki Vas odpelje na prvi korak, v nasprotnem primeru kliknete Naprej.

Po kliku Naprej se Vam prikaže okno, kjer izberete način plačila.

Po kliku Potrdite nakup je Vaše naročilo oddano.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-poštni naslov: info@odori.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov podjetja (Odori d.o.o., Hauptmanca 56a, 1000 Ljubljana).

Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano (neuporabljeno) in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Vračilu mora kupec obvezno priložiti tudi kopijo računa.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu znižala vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo trenutno uporabljamo. To storite tako, da nas obvestite in vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez, da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Dostava

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenija.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete vašo mobilno številko in elektronski naslov, saj vas bo GLS lahko obveščal o poteku dostave.

Preko povezave katero prejmete po emailu imate več načinov dostave. Paket lahko poljubno preusmerite na kakšen drug naslov kjer se nahajate v dopoldanskem času ali pa ga preusmerite v eno izmed paketnih trgovin (PETROL, OMV, BIGBANG…) v kateri lahko paket prevzamete sami. Po želji pa lahko tudi sami izbirate poljuben datum dostave.

Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki oziroma boste o tem obveščeni po SMS in elektronski pošti. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete od ponedeljka do petka med 7:30 in 21:00 uro.

Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.

Stroški dostave

Stroški dostave so fiksni in niso odvisni od števila izdelkov. V primeru plačila po predračun znašajo 3,0€. Doplačilo za plačilo po povzetju znaša 1,0€.

Varnost

Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo brskalnik uporabnika, in se na strežnik ponudnika prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel osebne podatke uporabnika, ki jih pošilja v sistem spletno trgovino. Plačevanje z kreditnimi karticami je v spletni trgovini odori.si možno preko slovenskega sistema MegaPos, ki velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na spletu. Podatke kreditnih karticah uporabnika ne zbiramo in se pod nobenim pogojem ne shranjujejo na strežnik ponudnika.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik posveča posebno pozornost varovanju osebnih podatkov kupca, zato se vodstvo Odori obvezuje, da bodo podatki pridobljeni preko spletne trgovine odori.si v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Odori d.o.o. Ponudnik bo z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki ravnal v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZOVP-1-UPB1). Podatki kupca so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

V spletni trgovini Odori.si se zbirajo sledeči podatki izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

• Ime in priimek
• Polni naslov
• Elektronska pošta
• Kontaktna telefonska številka
• Geslo
• Drugi neobvezni podatki

POZOR! Podatke o KREDITNIH in ostalih plačilnih karticah v spletni trgovini Odori.si – NE zbiramo!

Uporabnik z registracijo potrjuje, da so podatki, ki jih je vnesel, točni. Ob registraciji se zaradi zagotavljanja večje varnosti zbirajo tudi IP naslovi. Podatki uporabnika se na strežnik shranjujejo trajno.

Vodstvo spletne trgovine odori.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predalo nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bo zaupalo le uporabnikov Ime in priimek ter polni naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v kontakt prek komunikacijskih sredstev le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Izjemoma bo vodstvo spletne trgovine odori.si razkrilo uporabnikove podatke le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine odori.si.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko komunikacijskih sredstev na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

• Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
• Pošiljatelj bo jasno razviden
• Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih
• Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil
• Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval

Mnenja in komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne-izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS. Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Ekipa odori.si